Strona g堯wna
Zam闚ienia do 30 tys. euro Drukuj E-mail
 

Bia這wie瘸, dnia 28.03.2017 r.

OH/044/14/2017

BIAΜWIESKI PARK NARODOWY
17-230 Bia這wie瘸, Park Pa豉cowy 11, tel./fax (85) 68 29 700

OGΜSZENIE

Bia這wieski Park Narodowy informuje, 瞠 post瘼owanie o zamówieniu publicznym z dnia 10.03.2017 r. na wykonanie us逝gi: Uprz徠ni璚ie miejsc zimowego dokarmiania 簑brów w Puszczy Bia這wieskiej na powierzchni ok. 10,7 ha o warto軼i nieprzekraczaj帷ej wyra穎nej w z這tych kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp zosta這 rozstrzygni皻e.
Na zaproszenie do sk豉dania ofert odpowiedzia造 2 firmy:

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena oferty brutto (z)

uwagi

1.

Us逝gi Rolnicze Piotr Kudlewski

ul. Centura 8, 17-230 Bia這wie瘸

43 050,00

 

2.

Gospodarstwo Rolno Le郾e Piotr Stocki

Lewkowo Nowe 40, 17-220 Narewka

18 000,00

 

 

Najkorzystniejsz spo鈔ód ofert spe軟iaj帷ych wymagane warunki zamówienia, ze wzgl璠u na zaoferowan cen, okaza豉 si oferta firmy:

Gospodarstwo Rolno Le郾e Piotr Stocki, Lewkowo Nowe 40, 17-220 Narewka
Cena oferty brutto: 18 000,00 z 

Z Wykonawc wybranej oferty Zamawiaj帷y skontaktuje si celem z這瞠nia zamówienia.




 

GΜSZENIE

Bia這wieski Park Narodowy zawiadamia, i w wyniku rozstrzygni璚ia post瘼owania nr BHP/123/2017/EB na dostaw odzie篡 i obuwia roboczego do Bia這wieskiego Parku Narodowego z dnia 21.03.2017 r. prowadzonego zgodnie z Regulaminem dokonywania wydatków publicznych o warto軼i nieprzekraczaj帷ej równowarto軼i kwoty okre郵onej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówie publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) wybrano ofert firmy:

IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kap豉n,
20-950 Lublin, ul. Czechowska 4a

cena oferty brutto: 150.982,50 z

Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta spe軟ia wszystkie wymagania zamawiaj帷ego okre郵one w tre軼i og這szenia o zamówieniu.

 

Bia這wie瘸, dnia 27.03.2017 r. 

 


 

Bia這wie瘸, dnia 24.03.2017 r.

PN/07-075/8/2017

BIAΜWIESKI PARK NARODOWY
17-230 Bia這wie瘸, Park Pa豉cowy 11, tel./fax (85) 68 29 700

OGΜSZENIE

Bia這wieski Park Narodowy informuje, 瞠 post瘼owanie o zamówieniu publicznym z dnia 22.03.2017 r. na wykonanie us逝gi: Zapewnienie wy篡wienia dla uczestników krajowej konferencji w Bia這wieskim Parku Narodowym w dniach 28-31 marca 2017 r. o warto軼i nieprzekraczaj帷ej wyra穎nej w z這tych kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp zosta這 rozstrzygni皻e.
Na zaproszenie do sk豉dania ofert odpowiedzia造 2 firmy, które z這篡造 oferty na poszczególne cz窷ci:

Lp.

 

Nazwa Wykonawcy

Cena oferty cz窷ciowej brutto (z)


I


II


III


IV

1

CARINO
Roman Latkowski
ul. Pi連udskiego 3
17-200 Hajnówka

-

11,93

-

51,00

2

ANNA KRASNOPOLSKA
„Restauracja Parkowa"
ul. Mickiewicza 84
17-220 Narewka

18,00

11,00

Obiad: 25,00;
Kolacja: 23,00

-


Najkorzystniejszymi spo鈔ód ofert spe軟iaj帷ych wymagane warunki zamówienia, ze wzgl璠u na zaoferowan cen, okaza造 si oferty nast瘼uj帷ych firm w poszczególnych cz窷ciach zamówienia:

I Cz窷 zamówienia: 好iadanie
ANNA KRASNOPOLSKA, „Restauracja Parkowa", ul. Mickiewicza 84, 17-220 Narewka
Cena oferty brutto: 18,00 z 

II Cz窷 zamówienia: Przerwa kawowa
ANNA KRASNOPOLSKA, „Restauracja Parkowa", ul. Mickiewicza 84, 17-220 Narewka
Cena oferty brutto: 11,00 z

III Cz窷 zamówienia: obiad i kolacja
ANNA KRASNOPOLSKA, „Restauracja Parkowa", ul. Mickiewicza 84, 17-220 Narewka
Cena oferty brutto: cena jednostkowa obiadu 25,00 z, cena jednostkowa kolacji 23,00 z. 

IV Cz窷 zamówienia: ognisko
CARINO Roman Latkowski, ul. Pi連udskiego 3, 17-200 Hajnówka
Cena oferty brutto: 51,00 z

Z Wykonawcami, których oferty zosta造 wybrane, Zamawiaj帷y skontaktuje si celem z這瞠nia zamówienia.




 

Bia這wie瘸, dnia 22.03.2017

PN/07-075/8/2017

 

Rozpoznanie cenowe o warto軼i poni瞠j kwoty okre郵onej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r.
Prawo zamówie publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164)

1.    Prowadz帷y rozpoznanie: Bia這wieski Park Narodowy w Bia這wie篡, Park Pa豉cowy 11, 17-230 Bia這wie瘸.

2.    Okre郵enie przedmiotu rozpoznania: Zapewnienie wy篡wienia dla uczestników krajowej konferencji w Bia這wieskim Parku Narodowym w dniach 28-31 marca 2017 r. (godziny i rozk豉d posi趾ów b璠 uzgodnione z wybranymi Wykonawcami):

Cz窷 I.
好iadanie
(uwzgl璠nia jedno danie gor帷e oraz inne artyku造 spo篡wcze: w tym przynajmniej dwa rodzaje pieczywa np. chleb ciemny, bu趾a, chleb bia造 itp.)
- 29.03.2017 r.: - 55 osób
- 30.03.2017 r.: - 96 osób
- 31.03.2017 r.: - 87 osób
Us逝godawca powinien uwzgl璠ni:
Diety:
Bez ryb i owoców morza - 2 osoby
Wegetaria雟ka - 9 osób
Lekkostrawna (niskot逝szczowa) - 2 osoby
Wykonawca ma obowi您ek zapewni w豉軼iw wysoko嗆 temperatury potraw tj: dania gor帷ego o temperaturze co najmniej 65° C.

Miejsce 鈍iadczenia us逝gi: w promieniu 1 km. od Pokoi Go軼innych BPN

Podane liczby osób stanowi wielko嗆 szacunkow ustalon na podstawie liczby zg這szonych uczestników. Zamawiaj帷y okre郵i maksymaln ilo嗆 przedmiotu zamówienia; jednocze郾ie wskazuje, korzystaj帷 z prawa opcji, minimalny zakup us逝g w ilo軼i 70% zakresu zamówienia okre郵onego powy瞠j, co mo瞠 by spowodowane brakiem potrzeby zabezpieczenia jednostki w dane us逝gi.

Cz窷 II
Przerwa kawowa
(uwzgl璠nia na 1 osob 200 ml kawy, mleko do kawy, 200 ml herbaty (co najmniej dwa rodzaje herbaty: czarna, zielona, owocowa), 250 ml wody mineralnej (w tym gazowana i niegazowana), ciasto, ciastka (ró積e rodzaje) i inne przek御ki np. owoce
- 29.03.2017 r. - 1 x 55 osób
- 29.03.2017 r. - 1 x 130 osób
- 30.03.2017 r. - 1 x 130 osób
Miejsce 鈍iadczenia us逝gi: budynek Dyrekcji BPN
Zamawiaj帷y nie zapewnia stoów i zastawy sto這wej.

Podane liczby osób stanowi wielko嗆 szacunkow ustalon na podstawie liczby zg這szonych uczestników. Zamawiaj帷y okre郵i maksymaln ilo嗆 przedmiotu zamówienia; jednocze郾ie wskazuje, korzystaj帷 z prawa opcji, minimalny zakup us逝g w ilo軼i 70% zakresu zamówienia okre郵onego powy瞠j, co mo瞠 by spowodowane brakiem potrzeby zabezpieczenia jednostki w dane us逝gi.

Cz窷 III
   a)   Obiad
(zupa, drugie danie z surówk, kompot)
   - 29.03.2017 r. - 90 osób
   - 30.03.2017 r. - 130 osób
   b)   kolacja (uwzgl璠nia jedno danie gor帷e oraz inne artyku造 spo篡wcze):
   - 28.03.2017 r. - 55 osób
   - 29.03.2017 r. – 130 osób
Us逝godawca  powinien uwzgl璠ni:
Diety:
Bez ryb i owoców morza - 2 osoby
Wegetaria雟ka - 9 osób
Lekkostrawna (niskot逝szczowa) - 2 osoby
Wykonawca ma obowi您ek zapewni w豉軼iw wysoko嗆 temperatury potraw tj: zupy co najmniej 75° C, drugiego dania co najmniej 65° C, a surówki nie wy瞠j ni 30° C

Wykonawca przedstawi jako za陰cznik do oferty dwie propozycje menu uwzgl璠niaj帷 wszystkie diety.
Zamawiaj帷y wymaga aby zestawy w ramach diet by造 ró積e w ka盥ym dniu.

Miejsce 鈍iadczenia us逝gi: w promieniu 1 km. od Pokoi Go軼innych BPN

Podane liczby osób stanowi wielko嗆 szacunkow ustalon na podstawie liczby zg這szonych uczestników. Zamawiaj帷y okre郵i maksymaln ilo嗆 przedmiotu zamówienia; jednocze郾ie wskazuje, korzystaj帷 z prawa opcji, minimalny zakup us逝g w ilo軼i 70% zakresu zamówienia okre郵onego powy瞠j, co mo瞠 by spowodowane brakiem potrzeby zabezpieczenia jednostki w dane us逝gi.

Cz窷 IV
Ognisko integracyjne
- 30.03.2017- 130 osób

Menu:
- bigos (200ml/os)
- 1 danie gor帷e wegetaria雟kie (350g/os)
- przek御ki na zimno oraz sa豉tki (250g/os)
- dodatki (pieczywo, sosy itp.)
- napoje (soki owocowe, woda gazowana/niegazowana/napoje gazowane) po 330ml/os
- kawa, herbata

Us逝godawca powinien zapewni:
- dowóz cateringu o ustalonej z Zamawiaj帷ym godzinie na miejsce realizacji zamówienia (miejsce ogniskowe „Filipówka" - Bia這wieski Park Narodowy)
- obs逝g, przygotowanie stoów, zastaw sto這w (Zamawiaj帷y dopuszcza mo磧iwo嗆 u篡cia naczy plastikowych) oraz sprz皻 niezb璠ny do wydawania da,
- o鈍ietlenie,
- posprz徠anie po zako鎍zeniu imprezy (w zakresie dotycz帷ym cateringu)
- transport uczestników konferencji ( na miejsce ogniskowe i z powrotem do Pokoi Go軼innych BPN)

Podane liczby osób stanowi wielko嗆 szacunkow ustalon na podstawie liczby zg這szonych uczestników. Zamawiaj帷y okre郵i maksymaln ilo嗆 przedmiotu zamówienia; jednocze郾ie wskazuje, korzystaj帷 z prawa opcji, minimalny zakup us逝g w ilo軼i 70% zakresu zamówienia okre郵onego powy瞠j, co mo瞠 by spowodowane brakiem potrzeby zabezpieczenia jednostki w dane us逝gi.

Ka盥y z Wykonawców mo瞠 z這篡 jedn ofert na wybran przez siebie cz窷 lub cz窷ci zamówienia.

3.    Oferta powinna obejmowa ca這嗆 przedmiotu rozpoznania,

4.    Wymagany termin realizacji przedmiotu rozpoznania: 28-31.03.2017 r.

5.    Kryterium wyboru: najni窺za cena - 100%

6.    Wymagania, jakie powinni spe軟ia wykonawcy w zakresie dokumentów lub o鈍iadcze:

a) Dokumenty, jakie firma musi przed這篡 do wgl康u:

1.    za鈍iadczenie o nadaniu numeru identyfikacyjnego REGON

2.    decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacyjnego NIP

3.    za鈍iadczenie o wpisie do ewidencji dzia豉lno軼i gospodarczej lub odpis z KRS-u

4.    za鈍iadczenie o wpisie do rejestru zak豉dów podlegaj帷ych urz璠owej kontroli organów Pa雟twowej Inspekcji Sanitarnej

5.    polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej dzia豉lno軼i gastronomicznej a w szczególno軼i od nast瘼stw nieszcz窷liwych wypadków spowodowanych przez zatrucia pokarmowe

b) W sytuacji, gdy posi趾i chce 鈍iadczy firma cateringowa - firma ta powinna przed這篡 dodatkowe dokumenty:

1.    decyzja Pa雟twowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczenie pojazdu do przewo瞠nia 篡wno軼i, w tym potraw i da przygotowanych w zakresie 篡wienia zbiorowego

2.    decyzja Pa雟twowego Inspektora Sanitarnego o dostosowaniu pomieszczenia jako zmywalni termosów (dopuszczalna jest umowa z innym podmiotem w zakresie tej us逝gi)

3.    firma cateringowa wyposa瘸 w sto造 i krzes豉, obrusy, naczynia sto這we oraz sztu熯e pomieszczenie na terenie Pokoi Go軼innych, gdzie b璠 serwowane posi趾i

c) Us逝godawca zobowi您any jest do przygotowania posi趾ów o najwy窺zym standardzie, na bazie produktów najwy窺zej jako軼i i zgodnie z normami HACCP. Wszystkie produkty powinny by 鈍ie瞠, z aktualnym terminem przydatno軼i do spo篡cia. Posi趾i powinny by urozmaicone.

Oferowana cena jest cen brutto i powinna obejmowa wynagrodzenie za wszystkie obowi您ki przysz貫go wykonawcy zamówienia, niezb璠ne do realizacji zamówienia. Oznacza to, 瞠 cena ta musi zawiera wszystkie koszty zwi您ane z realizacj us逝gi wynikaj帷e wprost, jak równie nie uj皻e, a niezb璠ne do wykonania zadania, w tym m.in. koszty robocizny, materiaów, transportu, zakupu, podatek VAT, ubezpieczenie OC, koszty prac przygotowawczych, dostarczenia do zamawiaj帷ego, przenoszenia, ustawienia itd.

    Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy (za. nr 1 do zaproszenia):

8.    Sposób przygotowania zg這szenia wykonania przedmiotu rozpoznania: zg這szenie nale篡 z這篡 w formie pisemnej, podpisane przez osob upowa積ion do reprezentowania firmy, przekaza w formie: osobi軼ie, poprzez z這瞠nie w pok. nr 1 - sekretariat BPN, drog pocztow/faksem/mailem* na adres: Bia這wieski Park Narodowy w Bia這wie篡, ul. Park Pa豉cowy 11, 17-230 Bia這wie瘸, nr faksu (85) 682 9716, e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, w陰cz obs逝g JavaScript w przegl康arce, by go zobaczy

9.    Osoba upowa積iona do kontaktu z wykonawcami: Ma貪orzata Karczewska tel.: 606-749-054.

10.    Termin zg這szenia wykonania przedmiotu rozpoznania: ofert cenow nale篡 z這篡 do dnia 24.03.2017 r., godz. 11:00.
Ofert cenow prosz z這篡 wg przekazanego Pa雟twu formularza (za陰cznik nr 2 do zaproszenia), w terminie do dnia 24.03.2017 r., godz. 11:00
1. Oferta powinna by podpisana przez w豉軼iciela lub osob upowa積ion do reprezentowania Wykonawcy.
2. Zamawiaj帷y ma prawo uniewa積i post瘼owanie bez podawania przyczyny uniewa積ienia

Post瘼owanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem dokonywania wydatków publicznych o warto軼i nieprzekraczaj帷ej równowarto軼i kwoty okre郵onej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówie publicznych w Bia這wieskim Parku Narodowym w Bia這wie篡.


Za陰czniki:
1) wzór umowy
2) formularz oferty cenowej

* niepotrzebne skre郵i

Niniejsze rozeznanie cenowe nie stanowi zobowi您ania Bia這wieskiego Parku Narodowego w Bia這wie篡 do zawarcia umowy



   

Bia這wie瘸, 20 marca 2017 r.

 

Rozpoznanie cenowe o warto軼i poni瞠j kwoty okre郵onej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówie publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

 

1.Prowadz帷y rozpoznanie: Bia這wieski Park Narodowy w Bia這wie篡, Park Pa豉cowy 11, 17-230 Bia這wie瘸.

2.Okre郵enie przedmiotu rozpoznania
CPV – 71241000-9 Studia wykonalno軼i, us逝gi doradcze, analizy

Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej oraz doradztwo przy aplikowaniu o 鈔odki w konkursie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i 字odowisko 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest us逝ga doradcza oraz opracowanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie dla projektu planowanego do realizacji w Programie Operacyjnym Infrastruktura i 字odowisko 2014-2020 VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury; Dzia豉nie 8.1. Ochrona dziedzictwa Kulturowego i rozwój zasobów kultury, którego Instytucj Organizuj帷 Konkurs jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Szczegó這wy opis przedmiotu zamówienia okre郵a za陰cznik nr 1 do nin. rozpoznania.

3.Oferta powinna obejmowa ca這嗆 przedmiotu rozpoznania.

4.Wymagany termin realizacji przedmiotu rozpoznania:
a)do 04.05.2017 w zakresie us逝g wsparcia doradczego maj帷e na celu opracowanie niezb璠nych za陰czników do wniosku aplikacyjnego;
b) do 24.04.2017 w zakresie opracowania dokumentacji aplikacyjnej tj.: Studium wykonalno軼i wraz z badaniami rynku oraz opracowaniem raportu z przeprowadzonej analizy popytu.

5.Kryterium wyboru: cena- 100%
Cena ofertowa to cena brutto i powinna obejmowa wynagrodzenie za wszystkie obowi您ki przysz貫go Wykonawcy, niezb璠ne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Oznacza to, 瞠 cena ta musi zawiera wszystkie koszty zwi您ane z realizacj us逝gi wynikaj帷e wprost, jak równie nie uj皻e a niezb璠ne do wykonania zadania, w tym m.in.: koszty robocizny, materiaów, transportu, zakupu, podatek VAT, ubezpieczenie OC, wszelkie inne koszty zwi您ane z wykonaniem us逝gi, w tym prace przygotowawcze, dostarczenie do zamawiaj帷ego itp.

6.Warunki udzia逝 w post瘼owaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe軟iania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mog ubiega si Wykonawcy, którzy spe軟iaj warunki udzia逝 w post瘼owaniu dotycz帷e:
a) zdolno軼i technicznej lub zawodowej – do鈍iadczenie zawodowe:
Wykonawca spe軟i warunek je瞠li wyka瞠, 瞠 w okresie ostatnich 4 lat przed up造wem sk豉dania ofert wykona co najmniej 3 us逝gi odpowiadaj帷e swoim rodzajem niniejszemu zapytaniu (Studium wykonalno軼i oraz raport z przeprowadzonej analizy popytu) w zakresie remontu / modernizacji / przebudowy / renowacji / adaptacji infrastruktury zabytkowej maj帷ej na celu wprowadzenie nowej oferty kulturalnej dla projektu o warto軼i min 5 mln z brutto ka盥a, w tym co najmniej 2 us逝gi, które znalaz造 si na li軼ie projektów wybranych do dofinansowania.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe軟i warunek je瞠li wyka瞠, 瞠 jest ubezpieczony od odpowiedzialno軼i cywilnej w zakresie prowadzonej dzia豉lno軼i zwi您anej z przedmiotem zamówienia na kwot minimum 35 000,00 z.

7. Wykaz o鈍iadcze lub dokumentów, potwierdzaj帷ych spe軟ianie warunków udzia逝 w post瘼owaniu:
a) wykazu us逝g potwierdzaj帷y spe軟ienie warunku okre郵onego w pkt 6a) wraz z podaniem ich warto軼i, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us逝gi zosta造 wykonane oraz za陰czeniem dowodów okre郵aj帷ych czy te us逝gi zosta造 wykonane nale篡cie.
Dowodami, o których mowa powy瞠j s:
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us逝gi by造 wykonywane;
- o鈍iadczenie wykonawcy – je瞠li z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyska dokumentów, o którym mowa powy瞠j.
Je瞠li wykaz, o鈍iadczenia lub inne z這穎ne przez wykonawc dokumenty b璠 budzi w徠pliwo軼i Zamawiaj帷ego, mo瞠 on zwróci si bezpo鈔ednio do w豉軼iwego podmiotu, na rzecz którego us逝gi by造 wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) dokument potwierdzaj帷y, 瞠 wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno軼i cywilnej w zakresie prowadzonej dzia豉lno軼i zwi您anej z przedmiotem zamówienia na sum gwarancyjn okre郵on przez Zamawiaj帷ego w pkt 6b).

8. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy (za. nr 2 do Rozpoznania).

9. Informacje na temat zakresu wykluczenia:
W celu unikni璚ia konfliktu interesów zamówienia publiczne nie mog by udzielane podmiotom powi您anym z nim osobowo lub kapita這wo. Przez powi您ania kapita這we lub osobowe rozumie si wzajemne powi您ania mi璠zy Zamawiaj帷ym lub osobami upowa積ionymi do zaci庵ania zobowi您a w imieniu Zamawiaj帷ego lub osobami wykonuj帷ymi w imieniu Zamawiaj帷ego czynno軼i zwi您ane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawc, polegaj帷e w szczególno軼i na:
a) uczestniczeniu w spó販e jako wspólnik spó趾i cywilnej lub spó趾i osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziaów lub akcji,
c) pe軟ieniu funkcji cz這nka organu nadzorczego lub zarz康zaj帷ego, prokurenta, pe軟omocnika,
d) pozostawaniu w zwi您ku ma鹵e雟kim, w stosunku pokrewie雟twa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewie雟twa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

10. Sposób przygotowania zg這szenia wykonania przedmiotu rozpoznania:
Zg這szenie nale篡 z這篡 w formie pisemnej (za陰cznik nr 3), podpisane przez osob upowa積ion do reprezentowania Wykonawcy, przekaza w formie: osobi軼ie, poprzez z這瞠nie w pok. nr 1 – sekretariat BPN, drog pocztow/faksem/mailem* na adres: Bia這wieski Park Narodowy w Bia這wie篡, ul. Park Pa豉cowy 11, 17-230 Bia這wie瘸, nr faksu (85) 682 9716, e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, w陰cz obs逝g JavaScript w przegl康arce, by go zobaczy ,

11. Osoba upowa積iona do kontaktu z wykonawcami: Malwina Chilecka, tel. : 85 6829 703 w godz. 7.30-15.30

12. Termin zg這szenia wykonania przedmiotu rozpoznania:
Ofert cenow prosz z這篡 wg przekazanego Pa雟twu formularza (za陰cznik nr 3 do zaproszenia), w terminie do dnia 28.03.2017 r.
Decyduj帷e znaczenie dla oceny zachowania terminu sk豉dania ofert ma data i godzina wp造wu oferty do Zamawiaj帷ego, a nie data jej wys豉nia przesy趾 pocztow czy kuriersk.

Post瘼owanie prowadzone jest zgodnie z Zarz康zeniem nr 47/2016 Dyrektora Bia這wieskiego Parku Narodowego z dnia 29.12.2016r. W sprawie wprowadzenia Procedur Udzielania Zamówie Publicznych dla zamówie realizowanych w ramach projektów wspó貨inansowanych ze 鈔odków Programu Operacyjnego Infrastruktura i 字odowisko 2014-2020

 

Za陰czniki:
1. pdf szczegó這wy opis przedmiotu zamówienia (119.43 Kb)
2. doc wzór umowy (105.50 Kb)
3. doc formularz oferty cenowej (17.50 Kb)
4. doc wykaz us逝g (40.00 Kb)

Niniejsze rozeznanie cenowe nie stanowi zobowi您ania Bia這wieskiego Parku Narodowego w Bia這wie篡 do zawarcia umowy




 

Og這szenie - uprz徠ni璚ie miejsc dokarmiania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za陰czniki:

1. pdf wykaz miejsc zimowego dokarmiania do uprz徠ni璚ia (249.67 Kb)
2. pdf wzór umowy (301.48 Kb)
3. pdf formularz oferty cenowej (276.81 Kb)




 

    

OGΜSZENIE

Bia這wieski Park Narodowy zawiadamia, i w wyniku rozstrzygni璚ia post瘼owania nr AG/075/6/2017/EB na dostaw artykuów papierniczo - biurowych oraz materiaów eksploatacyjnych do drukarek z dnia 27.02.2017 r. prowadzonego zgodnie z Regulaminem dokonywania wydatków publicznych o warto軼i nieprzekraczaj帷ej równowarto軼i kwoty okre郵onej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówie publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) wybrano ofert firmy:

GRAFIX K. Olszewska - Piotrowska, M. Tyra豉 Sp. J.
15- 103 Bia造stok, ul. I Armii Wojska Polskiego 2A

cena oferty brutto: 60 544,40 z

Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta spe軟ia wszystkie wymagania zamawiaj帷ego okre郵one w tre軼i og這szenia o zamówieniu.

 

Bia這wie瘸, dnia 06.03.2017 r.

 

 
  • Polish
  • English
home contact sitemap