Nr sprawy DzUP.26.13.2022
Białowieża, 21.12.2022 r.
Ogłoszenie
1. Białowieski Park Narodowy informuje, że w postępowaniu ogłoszonym 14.12.2022 r. na stronie internetowej BPN dotyczącym Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów umożliwiających udostępnianie obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom ze szczególnymi potrzebami wybrano następujące oferty:
W części I: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski ul. Jagiellońska 8,
80-371 Gdańsk
W części II: Altix Sp. z o.o., ul. Modlińska 246C, 03-152 Warszawa
W części III: BINO COMPUTERS S. Bobek, B. Bielak, S. Bara Spółka Jawna, ul. Urocza 27,
32-040 Wrząsowice
2. Wybrane powyżej oferty spełniają wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego określone w treści Rozeznania rynku oraz są ofertami najkorzystniejszymi cenowo.
3. W terminie składania oferty, tj. do dnia 21.12.2022 roku do godziny 12.00 do udziału w postępowaniu przystąpiło 5 następujących wykonawców:
L.p.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena części oferty brutto (zł)
|
|
|
I część
|
II część
|
III część
|
1.
|
Altix Sp. z o.o.
ul. Modlińska 246C
03-152
Warszawa
|
-
|
16061,99
|
9350,00
|
2.
|
BINO COMPUTERS S. Bobek, B. Bielak, S. Bara
Spółka Jawna
ul. Urocza 27
32-040 Wrząsowice
|
11869,50
|
16287,48
|
8499,60
|
3.
|
COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Dworcowa 10 A
46-300 Olesno
|
12012,18
|
-
|
-
|
4.
|
INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski
ul.
Jagiellońska 8
80-371 Gdańsk
|
11820,30
|
-
|
-
|
5.
|
Prime Computers
ul. Kraszewskiego 15A
50-229
Wrocław
|
12564,45
|
-
|
-
|
4. Niniejszą informację zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazano Wykonawcom, którzy brali udział w postępowaniu.
Białowieża, dnia 14.12.2022 r.
Nr sprawy: DzUP.26.13.2022
ROZEZNANIE RYNKU W FORMIE ZAPYTANIA
OFERTOWEGO
o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł
netto.
1. Prowadzący rozeznanie: Białowieski Park Narodowy w Białowieży,
Park Pałacowy 11,
17-230 Białowieża.
2. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów
umożliwiających udostępnianie obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom ze
szczególnymi potrzebami
3. Rozeznanie rynku jest prowadzone w ramach przedsięwzięcia grantowego pn.
„Białowieski Park Narodowy - trwale chroniony, uniwersalnie dostępny" będącego
częścią projektu „Obszar chroniony, obszar dostępny" realizowanego w ramach Osi
priorytetowej IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, w ramach
Działania 4.3 Współpraca ponadnarodowa Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja
Rozwój na lata 2014-2020.
4.
Przedmiot
zamówienia został podzielony na części:
Część I:
1. Laptop DELL Vostro 3510 15.6"
2. Komputer stacjonarny Komputer DELL
Vostro 3910 MDT
3. Monitor
23,8" DELL E2422HN
Część
II:
1. Mysz komputerowa BigTrack
2. Klawiatura
komputerowa Keys-U-See
3. Super
Nova Access Suite - oprogramowanie komputerowe
4. Przenośny
powiększalnik Spider
Część
III:
1. Stacjonarne
urządzenie lektorskie Auto-Lektor Basic
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Rozeznania rynku.
Podane w opisie parametry są parametrami minimalnymi. Oferenci mogą
zaproponować urządzenia o wyższych wartościach z lepszymi funkcjami i
możliwościami.
W kosztach realizacji zamówienia Wykonawca powinien ująć dostawę sprzętu
do siedziby Zamawiającego.
5.
Przedmioty, o których mowa w punkcie 4 muszą być fabrycznie nowe, kompletne
(w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi
do
montażu i użytkowania) oraz dostarczone w odpowiednich opakowaniach z
instrukcją
obsługi.
6.
Wykonawca
może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część/części zamówienia. Zamawiający
nie ogranicza ilości części, na które Wykonawcy mogą składać oferty.
7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
30200000-1 urządzenia komputerowe
30213100-6 komputery przenośne
30213300-8 komputer biurkowy
30216000-6 czytniki magnetyczne lub optyczne
30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów
30237440-5 manipulatory kulowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy
informatyczne
9. Termin realizacji zamówienia: 31.12.2022 r.
10. Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu
zamówienia.
11.
Zamówienie będzie składane
drogą mailową.
12.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
12.1. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z Zamówieniem
12.2. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięczny okres gwarancji, a w przypadku
laptopów, komputera i monitora 36-miesięczny okres gwarancji i naprawą w
miejscu instalacji.
13. Wykluczenia:
13.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawcę:
1)
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022,
poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994r. o rachunkowości (DZ. U. z 2021, poz. 217, 2105 i 2106), jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
14. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
14.1. Ofertę w postaci Formularza ofertowego (Załącznik
nr 2 do Rozeznania rynku).
14.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postepowania, należy dołączyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
14.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty
nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo jest
składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
15. Kryteria oceny ofert
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: 100 % cena.
a) Cena ofertowa, to cena brutto i
powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy,
niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że cena musi
zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające
wprost, jak również nie ujęte a niezbędne do wykonania zadania, w tym między
innymi: koszty transportu, podatek VAT i inne koszty związane z wykonaniem
zamówienia.
16. Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawach merytorycznych jest
a) Grażyna
Wykowska tel. 85 682 97 03 e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
,
b) Ireneusz
Zacharewicz tel. 85 682 97 19 e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
17. Sposób przygotowania zgłoszenia wykonania przedmiotu
zamówienia: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną przez osobę
upoważnioną do reprezentowania firmy, przekazać w formie: osobiście, poprzez
złożenie w pok. nr 1 - Sekretariat BPN lub drogą pocztową/faksem/mailem na
adres: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, ul. Park Pałacowy 11, 17-230
Białowieża, nr faksu (85) 682 9716, e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
z dopiskiem „Zakup i
dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów umożliwiających udostępnianie
obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom ze szczególnymi potrzebami" nie później niż do dnia 21.12.2022 r., do godziny 12:00.
18. Zamawiający dopuszcza zastosowanie negocjacji cen z Wykonawcami, którzy
złożyli oferty.
19. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119, s.1) - dalej RODO informuję, że:
1) Jeżeli jest Pani/Pan
osobą fizyczną ubiegającą się o udział w zamówieniu publicznym pn. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów
umożliwiających udostępnianie obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom ze
szczególnymi potrzebami" z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych- dalej „ustawa Pzp" na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.),
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia
postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art.6
ust.1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie
strony, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz na podstawie art.6 ust.1
lit c) RODO - przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym w związku z
art.44 ust.4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j.
Dz.U. 2022 r.,poz. 1634 z późn. zm.) oraz ustawy
z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U.
z 2020r., poz. 164).
2) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania o
udzielenie zamówienia jest Białowieski Park Narodowy w Białowieży
reprezentowany przez Dyrektora Parku, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża.
3)
W sprawach
związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez pocztę elektroniczną:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
lub pisząc na adres naszego podmiotu
wskazany powyżej z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych".
4) Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą
instytucje upoważnione na mocy przepisów prawa, w tym podmioty realizujące badania
ewaluacyjne, kontrole i audyty a także osoby lub podmioty, którym w wyniku wypełnienia
obowiązków prawnych administratora udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania, w związku z zasadą jawności udzielania zamówień.
5) Dane osobowe z postępowania będą przechowywane zgodnie z § 15
ust. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej
kwoty 130 000,00 zł przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy będzie przekraczał
4 lata przez cały czas trwania umowy. Dane osobowe pozyskane w ramach
realizacji umowy będą przechowywane przez okres, w którym mogą ujawnić się
roszczenia związane z zawartą umową.
6) Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w
postępowaniu i zawarcia umowy. Konsekwencją nie podania
wymaganych danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu, a co
za tym idzie zawarcia umowy o realizację zamówienia.
7) W odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących i sporządzania z nich kopii;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
(poprawiania) Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z uprawnienia
do sprostowania lub uzupełnienia, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych na podstawie art.18 RODO z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje
Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),d),e) RODO
prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO.
20. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na
Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowania i które Zamawiający pośrednio
pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
21. Zamawiający zastrzega możliwość
unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia zarówno przed, jak i po otwarciu
ofert.
22. Umowa z
Wykonawcą, który złoży
najkorzystniejszą ofertę w części I Rozeznania rynku zostanie zawarta na
warunkach określonych we wzorze umowy wg
Załącznika nr 3 do Rozeznania rynku, niezwłocznie po ogłoszeniu
rozstrzygnięcia postępowania.
*
niepotrzebne skreślić
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
3) Załącznik nr 3 - Wzór umowy
Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania Białowieskiego Parku
Narodowego w Białowieży do zawarcia umowy.
W dniu 19.12.2022 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania dotyczące wzoru
umowy dołączonego do Rozeznania rynku na zakup i dostawę sprzętu
komputerowego i akcesoriów umożliwiających udostępnienie obiektów
turystycznych i biblioteki BPN osobom że szczególnymi potrzebami.
W dniu 20.12.2022 r. Zamawiający udzielił następujących odpowiedzi:
1. §2.1. Przedmiot umowy stanowi przeniesienie przez Sprzedającego na
Kupującego własności oraz dostarczenie i montaż fabrycznie nowych:
dwóch laptopów, komputera stacjonarnego i monitora- Biorąc pod uwagę
fakt, iż siedziba Zamawiającego znajduje się dość daleko, czy
Zamawiający wyrazi zgodę na rezygnację z montażu zakupionego sprzętu?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na rezygnację z montażu zakupionego sprzętu.
2. §5.3. Do dostarczonego Sprzętu dołączona będzie niezbędna
dokumentacja w języku polskim umożliwiająca wykorzystanie wszystkich
jego możliwości technicznych. - Pragniemy zaznaczyć, iż wraz z dostawą
sprzętu nie są dostarczane dokumenty gwarancyjne, tj.: karty gwarancyjne
czy instrukcje obsługi w formie fizycznej (papierowej.) Serwis
świadczony jest w oparciu o indywidualny numer seryjny produktu, tzw.
Service Tag, Na jego podstawie, uzyskują Państwo w trakcie gwarancji
wszelką pomoc techniczną oraz serwisową nabywanego sprzętu. Wszelka
dokumentacja dostępna jest na stronie www.dell.com w języku angielskim.
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §5.3.
3. §6.6. Po usunięciu wady, awarii bądź usterki lub wymianie elementu
Sprzętu na nowy gwarancja w zakresie dokonanych napraw lub na
wymieniony element Sprzętu rozpoczyna się na nowo.- Prosimy o usunięcie
zapisu. Okres gwarancji obowiązuje przez czas, który Zamawiający
wyodrębnił w zapytaniu ofertowym. Nie ma możliwości aby okres gwarancji
na dany podzespół po naprawie zaczął bieg na nowo, ponieważ stanowi on
składową sprzętu.
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §6.6.
4. §6.7. Jeśli Kupujący tego zażąda – Sprzedający zobowiązuje się
podpisać z Kupującym umowę na serwis pogwarancyjny przedmiotu umowy.
Umowę pogwarancyjną Strony podpiszą następnego dnia po upływie terminu
udzielonej gwarancji.- Prosimy o usunięcie zapisu. Wykonawca nie
świadczy serwisu pogwarancyjnego.
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §6.7.
5. §8.1.a) Kara za opóźnienie w dostawie każdego elementu 0,2%- Wnioskujemy o obniżenie kary do 0,1%
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §8.1.a)
6. §8.1.b) Kara za niedotrzymanie terminów napraw, przeglądów, wymiany 0,2% - Wnioskujemy o obniżenie kary do 0,1%
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §8.1.b)
7. §8.1.d) za nieusunięcie wady, awarii, usterki, niedostarczenie
nowego, wolnego od wad elementów Sprzętu w przypadku niemożności naprawy
przez Sprzedającego lub wady, awarii lub usterki – powtarzającej się po
raz trzeci - kary w wysokości 10% - Wnioskujemy o zmniejszenie kary do
5%.
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §8.1.d)
Białowieża, dnia 14.11.2022 roku
Nr sprawy: OOR.26.04.2022
OGŁOSZENIE
1.Białowieski Parku Narodowym w Białowieży informuje, że w
postępowaniu ogłoszonym w dniu 07.11.2022 roku na stronie internetowej BPN,
dotyczącym Dostawa fabrycznie nowych desek na ławki wykonanych z materiału Hanit o wymiarach
4,7x12x200cm, ze wzmocnieniem wewnętrznym, w kolorze brązowym w ilości 100 sztuk, wybrano następującą ofertę:
HANIMAT SP. Z O.O. 84-123 Rekowo Górne, Ul. Nowa 3
2. Wybrana powyżej oferta spełnia wszystkie wymagania i
warunki Zamawiającego określone w treści Rozeznania rynku.
3. W terminie składania oferty, tj. do dnia 14.11.2022
roku do godziny 12.00 do udziału w postępowaniu przystąpił jeden dostawca.
L.p.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium wraz z uzasadnieniem
|
Łączna liczba punktów
|
-
|
HANIMAT SP. Z O.O.
84-123 Rekowo Górne
Ul Nowa 3
|
Cena netto: 21.205,00 zł
Cena brutto: 26.082,15 zł
|
100,00 pkt
|
4. Niniejszą informację zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego
oraz przekazano Dostawcy który brał udział w postępowaniu.
Białowieża, dnia 14.11.2022 roku
Nr sprawy: OOR.26.03.2022
OGŁOSZENIE
1. Białowieski Parku Narodowym w Białowieży informuje, że w
postępowaniu ogłoszonym w dniu 07.11.2022 roku na stronie internetowej BPN,
dotyczącym Dostawa fabrycznie nowej rozwijarki
do balotów bez wirnika BPBU, z możliwością regulacji prędkości
rozwijania, z rozwijaniem na lewą lub prawą stronę, łańcuch ocynkowany, łańcuch
zabezpieczony w kanale prowadzącym, mocowanie kombi - TUZ + EURO, gwarancja co
najmniej 12 miesięcy wybrano następującą ofertę:
MAX-ROL Lech Pogorzelski, Spółka Jawna, 16-080 Tykocin, Jeżewo Stare 1A
2. Wybrana powyżej oferta spełnia wszystkie wymagania i
warunki Zamawiającego określone w treści Rozeznania rynku.
3. W terminie składania oferty, tj. do dnia 14.11.2022
roku do godziny 12.00 do udziału w postępowaniu przystąpił jeden dostawca.
L.p.
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium wraz
z uzasadnieniem
|
Łączna liczba punktów
|
-
|
MAX-ROL Lech Pogorzelski
Spółka Jawna
16-080 Tykocin
Jeżewo Stare 1A
|
Cena netto: 15.000,00 zł
Cena brutto: 18.450,00 zł
|
100,00 pkt
|
4. Niniejszą informację zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazano Dostawcy
który brał udział w postępowaniu.
Białowieża, dnia 07.11.2022 r.
Nr sprawy: OOR.26.4.2022
ROZEZNANIE RYNKU W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto.
1. Prowadzący rozeznanie: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, Park Pałacowy 11,
17-230 Białowieża.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych desek na ławki
wykonanych z materiału Hanit o wymiarach 4,7x12x200cm, ze wzmocnieniem wewnętrznym, w kolorze brązowym w ilości 100 sztuk.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 45212140-9
Obiekty rekreacyjne
5. Termin realizacji zamówienia: 06.12.2022 roku
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu:
Zamawiający wykluczy z postępowania o
udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
wykonawcę:
1) wymienionego
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022,
poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994r. o rachunkowości (DZ. U. z 2021, poz. 217, 2105 i 2106), jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają
dostarczyć Wykonawcy
7.1. Ofertę w postaci Formularza ofertowego (Załącznik
nr 1 do Rozeznania rynku).
7.2. W celu
potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy
dołączyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty,
jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz
z ofertą. Pełnomocnictwo jest składane w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie.
8. Kryteria
oceny ofert
1) Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium i jego znaczeniem:
Cena 100%
a) Cena
ofertowa, to cena brutto i powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie
obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania przedmiotu
zamówienia. Oznacza to, że cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost, jak również nie ujęte a
niezbędne do wykonania zadania, w tym między innymi: koszty transportu,
rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podatek VAT i inne koszty
związane z wykonaniem zamówienia.
9. Osobą
uprawnioną do kontaktu w sprawach merytorycznych jest: Andrzej Karczewski e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
, w sprawach formalnych: Alicja Waszkiewicz e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
10. Sposób przygotowania zgłoszenia wykonania
przedmiotu zamówienia: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną przez
osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, przekazać w formie: osobiście,
poprzez złożenie w pok. nr 1 - Sekretariat BPN lub drogą pocztową/faksem/mailem
na adres: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, ul. Park Pałacowy 11, 17-230
Białowieża, nr faksu (85) 682 9716, e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
z dopiskiem „Deska na ławki wykonanych z materiału
Hanit w ilości 100 sztuk" nie później niż do dnia 14.11.2022 r., do godziny 12:00.
11. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119, s.1) - dalej RODO informuję, że:
1) Jeżeli jest Pani/Pan osobą fizyczną ubiegającą
się o udział w zamówieniu publicznym pn. Dostawa fabrycznie nowych desek na ławki wykonanych z materiału Hanit o
wymiarach 4,7x12x200cm, ze wzmocnieniem wewnętrznym, w kolorze brązowym w
ilości 100 sztuk., z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych- dalej „ustawa Pzp" na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w
celu przeprowadzenia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art.6 ust.1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane
dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie strony, której dane dotyczą przed
zawarciem umowy oraz na podstawie art.6 ust.1 lit c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku
prawnego ciążącego na Zamawiającym w związku z art.44 ust.4 Ustawy z dnia 27
sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r.,poz. 1634 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 164).
2) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach
postępowania o udzielenie zamówienia jest Białowieski Park Narodowy w
Białowieży reprezentowany przez Dyrektora Parku, ul. Park Pałacowy 11, 17-230
Białowieża.
3) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez pocztę elektroniczną:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
lub
pisząc na adres naszego podmiotu wskazany powyżej z dopiskiem „Inspektor
Ochrony Danych Osobowych".
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą instytucje upoważnione na mocy przepisów
prawa, w tym podmioty realizujące
badania ewaluacyjne, kontrole i audyty a także osoby lub podmioty,
którym w wyniku wypełnienia obowiązków prawnych administratora udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania, w związku z zasadą jawności udzielania zamówień.
5) Dane osobowe z postępowania będą przechowywane zgodnie z
§ 15 ust. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania, a jeżeli czas trwania umowy będzie przekraczał 4 lata przez cały
czas trwania umowy. Dane osobowe pozyskane w ramach realizacji umowy będą przechowywane
przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z zawartą umową.
6) Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w
postępowaniu i zawarcia umowy. Konsekwencją
nie podania wymaganych danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w
postępowaniu, a co za tym idzie zawarcia umowy o realizację zamówienia.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
i sporządzania z nich kopii;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych
osobowych, jednakże skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie
art.18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),d),e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina
o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowania i które Zamawiający pośrednio
pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.
13. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia zarówno przed, jak i po
otwarciu ofert.
14. Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą
ofertę zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy wg Załącznika nr 2 do Rozeznania rynku,
niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia postępowania.
* niepotrzebne skreślić
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2) Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży do zawarcia umowy.
Białowieża, dnia 07.11.2022 r.
Nr sprawy: OOR.26.3.2022
ROZEZNANIE RYNKU W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto.
1. Prowadzący rozeznanie: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej rozwijarki do
balotów bez wirnika BPBU, z możliwością regulacji prędkości rozwijania,
z rozwijaniem na lewą lub prawą stronę, łańcuch ocynkowany, łańcuch
zabezpieczony w kanale prowadzącym, mocowanie kombi - TUZ + EURO, gwarancja co najmniej 12 miesięcy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 16000000-5
Maszyny rolnicze
5. Termin realizacji zamówienia: 06.12.2022 roku
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy nie podlegają wykluczeniu:
Zamawiający wykluczy z postępowania o
udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022,
poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994r. o rachunkowości (DZ. U. z 2021, poz. 217, 2105 i 2106), jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają
dostarczyć Wykonawcy
7.1. Ofertę w postaci Formularza ofertowego (Załącznik
nr 1 do Rozeznania rynku).
7.2. Karta katalogowa oferowanego przedmiotu zamówienia.
7.3. W celu
potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania, należy
dołączyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty,
jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz
z ofertą. Pełnomocnictwo jest składane w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie.
8. Kryteria oceny ofert
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium i jego znaczeniem:
Cena 100%
a) Cena
ofertowa, to cena brutto i powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie
obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania przedmiotu
zamówienia. Oznacza to, że cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost, jak również nie ujęte a
niezbędne do wykonania zadania, w tym między innymi: koszty transportu,
rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podatek VAT i inne koszty
związane z wykonaniem zamówienia.
9. Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawach merytorycznych jest: Andrzej Karczewski e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
, w sprawach formalnych: Alicja Waszkiewicz e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
10. Sposób przygotowania zgłoszenia wykonania
przedmiotu zamówienia: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną przez
osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, przekazać w formie: osobiście,
poprzez złożenie w pok. nr 1 - Sekretariat BPN lub drogą pocztową/faksem/mailem
na adres: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, ul. Park Pałacowy 11, 17-230
Białowieża, nr faksu (85) 682 9716, e-mail:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
z dopiskiem „Rozwijarka do balotów bez wirnika BPBU"
nie później niż do dnia 14.11.2022 r., do godziny 12:00.
11. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119, s.1) - dalej RODO informuję, że:
1) Jeżeli jest Pani/Pan osobą fizyczną
ubiegającą się o udział w zamówieniu publicznym pn. Dostawa fabrycznie nowej rozwijarki do
balotów bez wirnika BPBU, z możliwością regulacji prędkości rozwijania, z
rozwijaniem na lewą lub prawą stronę, łańcuch ocynkowany, łańcuch zabezpieczony
w kanale prowadzącym, mocowanie kombi - TUZ + EURO, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych- dalej „ustawa Pzp" na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w
celu przeprowadzenia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art.6 ust.1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą
lub do podjęcia działań na żądanie strony, której dane dotyczą przed zawarciem
umowy oraz na podstawie art.6 ust.1 lit
c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku prawnego
ciążącego na Zamawiającym w związku z art.44 ust.4 Ustawy z dnia 27 sierpnia
2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r.,poz. 1634 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 164).
2) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach
postępowania o udzielenie zamówienia jest Białowieski Park Narodowy w
Białowieży reprezentowany przez Dyrektora Parku, ul. Park Pałacowy 11, 17-230
Białowieża.
3) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez pocztę elektroniczną:
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
lub
pisząc na adres naszego podmiotu wskazany powyżej z dopiskiem „Inspektor
Ochrony Danych Osobowych".
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą instytucje upoważnione na mocy przepisów
prawa, w tym podmioty realizujące
badania ewaluacyjne, kontrole i audyty a także osoby lub podmioty,
którym w wyniku wypełnienia obowiązków prawnych administratora udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania, w związku
z zasadą jawności udzielania zamówień.
5) Dane osobowe z postępowania będą przechowywane zgodnie z
§ 15 ust. 2 Regulaminu udzielania zamówień
publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania, a jeżeli czas trwania umowy będzie przekraczał 4 lata przez cały
czas trwania umowy. Dane osobowe pozyskane w ramach realizacji umowy będą przechowywane
przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z zawartą umową.
6) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w
postępowaniu i zawarcia umowy. Konsekwencją
nie podania wymaganych danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w
postępowaniu, a co za tym idzie zawarcia umowy o realizację zamówienia.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
i sporządzania z nich kopii;
b) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych
osobowych, jednakże skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie
art.18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),d),e) RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina
o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowania i które Zamawiający pośrednio
pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.
13. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia zarówno przed, jak i po
otwarciu ofert.
14. Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą
ofertę zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy wg Załącznika nr 2 do Rozeznania rynku,
niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia postępowania.
* niepotrzebne skreślić
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2) Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży do zawarcia umowy.
Białowieża, dnia 02.11.2022 r.
Nr sprawy: GAB.WET.26.5.2022
OGŁOSZENIE
1. Białowieski Park Narodowy w Białowieży informuje, że w postępowaniu ogłoszonym
w dniu 18.10.2022 r. na stronie internetowej BPN oraz w Bazie Konkurencyjności
pod nr 2022-19784-130613, dotyczącym dostawy leków do Białowieskiego Parku
Narodowego wybrano następującą ofertę:
MEDiVET S.A., ul. Szkolna 17, 63-100 Śrem
Cena oferty brutto za zadanie 1 - 14 620,33 zł
Cena oferty brutto za zadanie 2 - 651,20 zł
2. W terminie składania ofert, tj. do dnia 26.10.2022 r., do
godziny 15:00 do udziału w postępowaniu przystąpiło dwóch Wykonawców.
3. Punktacja jaką uzyskały złożone oferty w postępowaniu przedstawia poniższa tabela:
L.p.
|
Nazwa Wykonawcy
|
Adres Wykonawcy
|
Zadanie nr 1
Kryterium oceny ofert - cena 100%
|
Zadanie nr 2
Kryterium oceny ofert - cena 100%
|
1.
|
MEDiVET S.A.
|
ul. Szkolna 17,
63-100 Śrem
|
14 620,33 zł brutto -
100 pkt
|
651,20 zł brutto -
100 pkt
|
2.
|
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia
Farmaceutyczno Weterynaryjnego
CENTROWET Sp. z o.o.
|
ul. Zwycięstwa 26D,
15-703 Białystok
|
-
|
884,71 zł brutto -
73,61 pkt
|
4. Wybrana powyżej oferta spełnia wszystkie
wymagania i warunki Zamawiającego określone w treści Rozeznania rynku.
5. Niniejszą informację zamieszczono na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej Zamawiającego oraz
w Bazie Konkurencyjności.
|