Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł |
„Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie na stacji paliw oraz dostawa oleju Tytuł zamówienia: „Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie na stacji paliw oraz dostawa paliw płynnych do zbiornika przeznaczonego do przechowywania oleju napędowego" - 2 zadania. Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00500259/01 Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.12.2022 r. Termin składania ofert: 28.12.2022 r. godz. 12.00 - adres strony postępowania: https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl Tryb zamówienia: Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Ogłaszający: Białowieski Park Narodowy, 17-230 Białowieża, Park Pałacowy 11 Numer zgłoszenia: ZP.26.4.2022 Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej Platformą, dostępne pod adresem strony internetowej https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl Dostęp do dokumentacji odbywa się za pośrednictwem Platformy, a złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej na adresy e-mail wskazane w SIWZ. Nie wymaga założenia konta i zalogowania na Platformie. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: 1) do upływu terminu składania ofert Wykonawca przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o postępowaniach", wybiera zakładkę „Aktualne" i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po odznaczeniu wybranych załączników i naciśnięciu polecenia „pobierz". 2) po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń „o postępowaniach", wybiera zakładkę „Archiwalne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SIWZ za pośrednictwem Platformy używając polecenia „Zadaj pytanie" lub za pomocą poczty elektronicznej. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SIWZ". Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace. Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Instrukcja założenia konta zawarta jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego". UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00: pod numerem telefonu: 22 25-72-224 pod adresem e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Dostawa paszy dla żubrów w hodowli zamkniętej i hodowli wolnej w Białowieskim Parku Narodowym Tytuł zamówienia: „Dostawa paszy dla żubrów do Białowieskiego Parku Narodowego". Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00351258/01 Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.09.2022 r. Termin składania ofert: 26.09.2022 r. godz. 12.00 - adres strony postępowania: https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl Tryb zamówienia: Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Ogłaszający: Białowieski Park Narodowy, 17-230 Białowieża, Park Pałacowy 11 Numer zgłoszenia: ZP.26.3.2022 Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej Platformą, dostępne pod adresem strony internetowej https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl Dostęp do dokumentacji odbywa się za pośrednictwem Platformy, a złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej na adresy e-mail wskazane w SIWZ. Nie wymaga założenia konta i zalogowania na Platformie. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: 1) do upływu terminu składania ofert Wykonawca przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o postępowaniach", wybiera zakładkę „Aktualne" i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po odznaczeniu wybranych załączników i naciśnięciu polecenia „pobierz". 2) po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń „o postępowaniach", wybiera zakładkę „Archiwalne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SIWZ za pośrednictwem Platformy używając polecenia „Zadaj pytanie" lub za pomocą poczty elektronicznej. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SIWZ". Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace. Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Instrukcja założenia konta zawarta jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego". UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00: pod numerem telefonu: 22 2025-72-224 pod adresem e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Remont i konserwacja istniejących płotów szczelnych drewnianych w Ośrodku Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego Tytuł zamówienia: „Remont i konserwacja istniejących płotów szczelnych drewnianych w Ośrodku Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego". Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00303929/01 Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.08.2022 r. Termin składania ofert: 29.08.2022 r. godz. 12.00 - adres strony postępowania: https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl Tryb zamówienia: Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Ogłaszający: Białowieski Park Narodowy, 17-230 Białowieża, Park Pałacowy 11 Numer zgłoszenia: ZP.26.1.2022 Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej Platformą, dostępne pod adresem strony internetowej https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl Dostęp do dokumentacji odbywa się za pośrednictwem Platformy, a złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej na adresy e-mail wskazane w SIWZ. Nie wymaga założenia konta i zalogowania na Platformie. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: 1) do upływu terminu składania ofert Wykonawca przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o postępowaniach", wybiera zakładkę „Aktualne" i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po odznaczeniu wybranych załączników i naciśnięciu polecenia „pobierz". 2) po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń „o postępowaniach", wybiera zakładkę „Archiwalne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SIWZ za pośrednictwem Platformy używając polecenia „Zadaj pytanie" lub za pomocą poczty elektronicznej. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SIWZ". Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace. Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Instrukcja założenia konta zawarta jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego". UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00: pod numerem telefonu: 22 25-72-224 pod adresem e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Dostawa siana dla żubrów w hodowli zamkniętej i hodowli wolnej w Białowieskim Parku Narodowym Tytuł zamówienia: „Dostawa siana dla żubrów w hodowli zamkniętej i hodowli wolnej w BPN wraz z ich rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego". Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00297807/01 Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.08.2022 r. Termin składania ofert: 17.08.2022 r. godz. 12.00 - adres strony postępowania: https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl Tryb zamówienia: Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Ogłaszający: Białowieski Park Narodowy, 17-230 Białowieża, Park Pałacowy 11 Numer zgłoszenia: ZP.26.2.2022 Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej Platformą, dostępne pod adresem strony internetowej https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl Dostęp do dokumentacji odbywa się za pośrednictwem Platformy, a złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej na adresy e-mail wskazane w SIWZ. Nie wymaga założenia konta i zalogowania na Platformie. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: 1) do upływu terminu składania ofert Wykonawca przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o postępowaniach", wybiera zakładkę „Aktualne" i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po odznaczeniu wybranych załączników i naciśnięciu polecenia „pobierz". 2) po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń „o postępowaniach", wybiera zakładkę „Archiwalne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SIWZ za pośrednictwem Platformy używając polecenia „Zadaj pytanie" lub za pomocą poczty elektronicznej. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SIWZ". Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace. Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Instrukcja założenia konta zawarta jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego". UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00: pod numerem telefonu: 22 25-72-224 pod adresem e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć |