Zamówienia publiczne do 130 000 zł Drukuj

 

Nr sprawy DzUP.26.13.2022

Białowieża, 21.12.2022 r.

Ogłoszenie

1. Białowieski Park Narodowy informuje, że w postępowaniu ogłoszonym 14.12.2022 r. na stronie internetowej BPN dotyczącym Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów umożliwiających udostępnianie obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom ze szczególnymi potrzebami wybrano następujące oferty:

W części I: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski ul. Jagiellońska 8, 80-371 Gdańsk

W części II: Altix Sp. z o.o., ul. Modlińska 246C, 03-152 Warszawa

W części III: BINO COMPUTERS S. Bobek, B. Bielak, S. Bara Spółka Jawna, ul. Urocza 27, 32-040 Wrząsowice

2. Wybrane powyżej oferty spełniają wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego określone w treści Rozeznania rynku oraz są ofertami najkorzystniejszymi cenowo.

3. W terminie składania oferty, tj. do dnia 21.12.2022 roku do godziny 12.00 do udziału w postępowaniu przystąpiło 5 następujących wykonawców:

 

L.p.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena części oferty brutto (zł)

 

 

I część

II część

III część

1.

Altix Sp. z o.o.
ul. Modlińska 246C
03-152 Warszawa

-

16061,99

9350,00

2.

BINO COMPUTERS S. Bobek, B. Bielak, S. Bara Spółka Jawna
ul. Urocza 27
32-040 Wrząsowice

11869,50

16287,48

8499,60

3.

COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Dworcowa 10 A
46-300 Olesno

12012,18

-

-

4.

INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski
ul. Jagiellońska 8
80-371 Gdańsk

11820,30

-

-

5.

Prime Computers
ul. Kraszewskiego 15A
50-229 Wrocław

12564,45

-

-


4. Niniejszą informację zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazano Wykonawcom, którzy brali udział w postępowaniu.

 


  

Białowieża, dnia 14.12.2022 r.

Nr sprawy: DzUP.26.13.2022

ROZEZNANIE RYNKU W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto.

1.      Prowadzący rozeznanie: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, Park Pałacowy 11,
17-230 Białowieża.

2.      Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów umożliwiających udostępnianie obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom ze szczególnymi potrzebami

3.      Rozeznanie rynku jest prowadzone w ramach przedsięwzięcia grantowego pn. „Białowieski Park Narodowy - trwale chroniony, uniwersalnie dostępny" będącego częścią projektu „Obszar chroniony, obszar dostępny" realizowanego w ramach Osi priorytetowej IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, w ramach Działania 4.3 Współpraca ponadnarodowa Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

4.      Przedmiot zamówienia został podzielony na części:

Część I:
     1. Laptop DELL Vostro 3510 15.6"
     2. Komputer stacjonarny Komputer DELL Vostro 3910 MDT
     3. Monitor 23,8" DELL E2422HN

Część II:
     1. Mysz komputerowa BigTrack
     2. Klawiatura komputerowa Keys-U-See
     3. Super Nova Access Suite - oprogramowanie komputerowe
     4. Przenośny powiększalnik Spider

Część III:
     1. Stacjonarne urządzenie lektorskie Auto-Lektor Basic
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Rozeznania rynku.
Podane w opisie parametry są parametrami minimalnymi. Oferenci mogą zaproponować urządzenia o wyższych wartościach z lepszymi funkcjami i możliwościami.
W kosztach realizacji zamówienia Wykonawca powinien ująć dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego.

5.      Przedmioty, o których mowa w punkcie 4 muszą być fabrycznie nowe, kompletne
(w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do
montażu i użytkowania) oraz dostarczone w odpowiednich opakowaniach z instrukcją
obsługi.

6.      Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część/części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które Wykonawcy mogą składać oferty.

7.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8.      Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
     30200000-1 urządzenia komputerowe

     30213100-6 komputery przenośne
     30213300-8 komputer biurkowy
     30216000-6 czytniki magnetyczne lub optyczne
     30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów
     30237440-5 manipulatory kulowe
     30237460-1 klawiatury komputerowe
     48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

9.    Termin realizacji zamówienia: 31.12.2022 r.

10.  Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.

11.  Zamówienie będzie składane drogą mailową.

12.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
      12.1. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z Zamówieniem
      12.2. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięczny okres gwarancji, a w przypadku laptopów, komputera i monitora 36-miesięczny okres gwarancji i naprawą w miejscu instalacji.

13.  Wykluczenia:
      13.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawcę:
              1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
              2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022, poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
              3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (DZ. U. z 2021, poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

14.  Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
     14.1. Ofertę w postaci Formularza ofertowego  (Załącznik nr 2 do Rozeznania rynku).
     14.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania, należy dołączyć następujące dokumenty:
             - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
     14.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo jest składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

15.  Kryteria oceny ofert
     1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: 100 % cena.
     a) Cena ofertowa, to cena brutto i powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost, jak również nie ujęte a niezbędne do wykonania zadania, w tym między innymi: koszty transportu, podatek VAT i inne koszty związane z wykonaniem zamówienia.

16.  Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawach merytorycznych jest
     a) Grażyna Wykowska tel. 85 682 97 03 e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć ,
     b) Ireneusz Zacharewicz tel. 85 682 97 19 e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

17.  Sposób przygotowania zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, przekazać w formie: osobiście, poprzez złożenie w pok. nr 1 - Sekretariat BPN lub drogą pocztową/faksem/mailem na adres: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, nr faksu (85) 682 9716, e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć z dopiskiem Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów umożliwiających udostępnianie obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom ze szczególnymi potrzebami" nie później niż do dnia 21.12.2022 r., do godziny 12:00.

18.  Zamawiający dopuszcza zastosowanie negocjacji cen z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.

19.  Klauzula informacyjna RODO
     Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s.1) - dalej RODO informuję, że:
     1) Jeżeli jest Pani/Pan osobą fizyczną ubiegającą się o udział w zamówieniu publicznym pn. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów umożliwiających udostępnianie obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom ze szczególnymi potrzebami" z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych- dalej „ustawa Pzp" na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art.6 ust.1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie strony, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz na podstawie art.6 ust.1 lit c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym w związku z art.44 ust.4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r.,poz. 1634 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 164).
     2) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia jest Białowieski Park Narodowy w Białowieży reprezentowany przez Dyrektora Parku, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża.
     3) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez pocztę elektroniczną: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć lub pisząc na adres naszego podmiotu wskazany powyżej z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych".
     4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą  instytucje upoważnione na mocy przepisów prawa, w tym podmioty realizujące badania ewaluacyjne, kontrole i audyty a także osoby lub podmioty, którym w wyniku wypełnienia obowiązków prawnych administratora udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w związku z zasadą jawności udzielania zamówień.
     5) Dane osobowe z postępowania będą przechowywane zgodnie z § 15 ust. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł  przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy będzie przekraczał 4 lata przez cały czas trwania umowy. Dane osobowe pozyskane w ramach realizacji umowy będą przechowywane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z zawartą umową.
     6) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy. Konsekwencją nie podania wymaganych danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu, a co za tym idzie zawarcia umowy o realizację zamówienia.
     7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
     8) Posiada Pani/Pan:
         a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących i sporządzania z nich kopii;
         b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,  nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
         c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art.18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
         d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
     9) Nie przysługuje Pani/Panu:
         a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),d),e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
         b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
         c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

20.  Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowania i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

21.  Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia zarówno przed, jak i po otwarciu ofert.      

22.  Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w części I Rozeznania rynku zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy wg Załącznika nr 3 do Rozeznania rynku, niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia postępowania.

 

* niepotrzebne skreślić

 

Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
3) Załącznik nr 3 - Wzór umowy

Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży do zawarcia umowy.

 


W dniu 19.12.2022 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania dotyczące wzoru umowy dołączonego do Rozeznania rynku na zakup i dostawę sprzętu komputerowego i akcesoriów umożliwiających udostępnienie obiektów turystycznych i biblioteki BPN osobom że szczególnymi potrzebami.
W dniu 20.12.2022 r. Zamawiający udzielił następujących odpowiedzi:

1. §2.1. Przedmiot umowy stanowi przeniesienie przez Sprzedającego na Kupującego własności oraz dostarczenie i montaż fabrycznie nowych: dwóch laptopów, komputera stacjonarnego i monitora- Biorąc pod uwagę fakt, iż siedziba Zamawiającego znajduje się dość daleko, czy Zamawiający wyrazi zgodę na rezygnację z montażu zakupionego sprzętu?

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na rezygnację z montażu zakupionego sprzętu.

2. §5.3. Do dostarczonego Sprzętu dołączona będzie niezbędna dokumentacja w języku polskim umożliwiająca wykorzystanie wszystkich jego możliwości technicznych. - Pragniemy zaznaczyć, iż wraz z dostawą sprzętu nie są dostarczane dokumenty gwarancyjne, tj.: karty gwarancyjne czy instrukcje obsługi w formie fizycznej (papierowej.) Serwis świadczony jest w oparciu o indywidualny numer seryjny produktu, tzw. Service Tag, Na jego podstawie, uzyskują Państwo w trakcie gwarancji wszelką pomoc techniczną oraz serwisową nabywanego sprzętu. Wszelka dokumentacja dostępna jest na stronie www.dell.com w języku angielskim.

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §5.3.

3. §6.6. Po usunięciu wady, awarii bądź usterki lub wymianie elementu Sprzętu na nowy gwarancja w zakresie dokonanych napraw lub na wymieniony element Sprzętu rozpoczyna się na nowo.- Prosimy o usunięcie zapisu. Okres gwarancji obowiązuje przez czas, który Zamawiający wyodrębnił w zapytaniu ofertowym. Nie ma możliwości aby okres gwarancji na dany podzespół po naprawie zaczął bieg na nowo, ponieważ stanowi on składową sprzętu.

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §6.6.

4. §6.7. Jeśli Kupujący tego zażąda – Sprzedający zobowiązuje się podpisać z Kupującym umowę na serwis pogwarancyjny przedmiotu umowy. Umowę pogwarancyjną Strony podpiszą następnego dnia po upływie terminu udzielonej gwarancji.- Prosimy o usunięcie zapisu. Wykonawca nie świadczy serwisu pogwarancyjnego.

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §6.7.

5. §8.1.a) Kara za opóźnienie w dostawie każdego elementu 0,2%- Wnioskujemy o obniżenie kary do 0,1%

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §8.1.a)

6. §8.1.b) Kara za niedotrzymanie terminów napraw, przeglądów, wymiany 0,2% - Wnioskujemy o obniżenie kary do 0,1%

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §8.1.b)

7. §8.1.d) za nieusunięcie wady, awarii, usterki, niedostarczenie nowego, wolnego od wad elementów Sprzętu w przypadku niemożności naprawy przez Sprzedającego lub wady, awarii lub usterki – powtarzającej się po raz trzeci - kary w wysokości 10% - Wnioskujemy o zmniejszenie kary do 5%.

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy §8.1.d)  

 

 


 

 

Białowieża, dnia 14.11.2022 roku

Nr sprawy: OOR.26.04.2022

OGŁOSZENIE

1.Białowieski Parku Narodowym w Białowieży informuje, że w postępowaniu ogłoszonym w dniu 07.11.2022 roku na stronie internetowej BPN, dotyczącym Dostawa fabrycznie nowych desek na ławki wykonanych z materiału Hanit o wymiarach 4,7x12x200cm, ze wzmocnieniem wewnętrznym, w kolorze brązowym w ilości 100 sztuk, wybrano następującą ofertę:

HANIMAT SP. Z O.O. 84-123 Rekowo Górne, Ul. Nowa 3

2. Wybrana powyżej oferta spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego określone w treści Rozeznania rynku.

3. W terminie składania oferty, tj. do dnia 14.11.2022 roku do godziny 12.00 do udziału w postępowaniu przystąpił jeden dostawca.

 

L.p.

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba punktów w kryterium wraz z uzasadnieniem

Łączna liczba punktów

  1.  

HANIMAT SP. Z O.O.
84-123 Rekowo Górne
Ul Nowa 3

Cena netto: 21.205,00 zł
Cena brutto: 26.082,15 zł

100,00 pkt

 

4. Niniejszą informację zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazano Dostawcy który brał udział w postępowaniu.




 

Białowieża, dnia 14.11.2022 roku

Nr sprawy: OOR.26.03.2022

OGŁOSZENIE

1. Białowieski Parku Narodowym w Białowieży informuje, że w postępowaniu ogłoszonym w dniu 07.11.2022 roku na stronie internetowej BPN, dotyczącym Dostawa fabrycznie nowej rozwijarki do balotów bez wirnika BPBU, z możliwością regulacji prędkości rozwijania, z rozwijaniem na lewą lub prawą stronę, łańcuch ocynkowany, łańcuch zabezpieczony w kanale prowadzącym, mocowanie kombi - TUZ + EURO, gwarancja co najmniej 12 miesięcy wybrano następującą ofertę:

MAX-ROL Lech Pogorzelski, Spółka Jawna, 16-080 Tykocin, Jeżewo Stare 1A

2. Wybrana powyżej oferta spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego określone w treści Rozeznania rynku.

3. W terminie składania oferty, tj. do dnia 14.11.2022 roku do godziny 12.00 do udziału w postępowaniu przystąpił jeden dostawca.

 

L.p.

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba punktów w kryterium wraz
z uzasadnieniem

Łączna liczba punktów

  1.  

MAX-ROL Lech Pogorzelski
Spółka Jawna
16-080 Tykocin
Jeżewo Stare 1A

Cena netto: 15.000,00 zł
Cena brutto: 18.450,00 zł

100,00 pkt

 

4. Niniejszą informację zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazano Dostawcy który brał udział w postępowaniu.




 

Białowieża, dnia 07.11.2022 r.

Nr sprawy: OOR.26.4.2022

ROZEZNANIE RYNKU W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto.

1. Prowadzący rozeznanie: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża.

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych desek na ławki wykonanych z materiału Hanit o wymiarach 4,7x12x200cm, ze wzmocnieniem wewnętrznym, w kolorze brązowym w ilości 100 sztuk.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 45212140-9 Obiekty rekreacyjne

5. Termin realizacji zamówienia: 06.12.2022 roku

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:
    Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykonawcę:
    1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
    2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022, poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
    3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (DZ. U. z 2021, poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
    7.1. Ofertę w postaci Formularza ofertowego  (Załącznik nr 1 do Rozeznania rynku).
    7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy dołączyć następujące dokumenty:
        - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    7.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo jest składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

8. Kryteria oceny ofert
    1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:
        Cena 100%
    a) Cena ofertowa, to cena brutto i powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost, jak również nie ujęte a niezbędne do wykonania zadania, w tym między innymi: koszty transportu, rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podatek VAT i inne koszty związane z wykonaniem zamówienia.

9. Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawach merytorycznych jest: Andrzej Karczewski e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć , w sprawach formalnych: Alicja Waszkiewicz e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

10. Sposób przygotowania zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, przekazać w formie: osobiście, poprzez złożenie w pok. nr 1 - Sekretariat BPN lub drogą pocztową/faksem/mailem na adres: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, nr faksu (85) 682 9716, e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć z dopiskiem „Deska na ławki wykonanych z materiału Hanit w ilości 100 sztuk" nie później niż do dnia 14.11.2022 r., do godziny 12:00.

11. Klauzula informacyjna RODO
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s.1) - dalej RODO informuję, że:
    1) Jeżeli jest Pani/Pan osobą fizyczną ubiegającą się o udział w zamówieniu publicznym pn.  Dostawa fabrycznie nowych desek na ławki wykonanych z materiału Hanit o wymiarach 4,7x12x200cm, ze wzmocnieniem wewnętrznym, w kolorze brązowym w ilości 100 sztuk., z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych- dalej „ustawa Pzp" na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art.6 ust.1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie strony, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz na podstawie art.6 ust.1 lit c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym w związku z art.44 ust.4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r.,poz. 1634 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 164).
    2) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia jest Białowieski Park Narodowy w Białowieży reprezentowany przez Dyrektora Parku, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża.
    3) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez pocztę elektroniczną: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć lub pisząc na adres naszego podmiotu wskazany powyżej z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych".
    4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą  instytucje upoważnione na mocy przepisów prawa, w tym podmioty realizujące badania ewaluacyjne, kontrole i audyty a także osoby lub podmioty, którym w wyniku wypełnienia obowiązków prawnych administratora udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w związku z zasadą jawności udzielania zamówień.
    5) Dane osobowe z postępowania będą przechowywane zgodnie z § 15 ust. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł  przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy będzie przekraczał 4 lata przez cały czas trwania umowy. Dane osobowe pozyskane w ramach realizacji umowy będą przechowywane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z zawartą umową.
    6) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy. Konsekwencją nie podania wymaganych danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu, a co za tym idzie zawarcia umowy o realizację zamówienia.
    7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
    8) Posiada Pani/Pan:
        a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących i sporządzania z nich kopii;
        b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,  nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
        c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art.18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
        d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    9) Nie przysługuje Pani/Panu:
        a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),d),e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
        b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
        c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowania i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

13. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia zarówno przed, jak i po otwarciu ofert.                                         

14. Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy wg Załącznika nr 2 do Rozeznania rynku, niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia postępowania.

 

* niepotrzebne skreślić

Załączniki:
1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2) Załącznik nr 2 - Wzór umowy

Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży do zawarcia umowy.




 

Białowieża, dnia 07.11.2022 r.

Nr sprawy: OOR.26.3.2022

ROZEZNANIE RYNKU W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto.

1. Prowadzący rozeznanie: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża.

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej rozwijarki do balotów bez wirnika BPBU, z możliwością regulacji prędkości rozwijania, z rozwijaniem na lewą lub prawą stronę, łańcuch ocynkowany, łańcuch zabezpieczony w kanale prowadzącym, mocowanie kombi - TUZ + EURO, gwarancja co najmniej 12 miesięcy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 16000000-5 Maszyny rolnicze

5. Termin realizacji zamówienia: 06.12.2022 roku

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:
    Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykonawcę:
    1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
    2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022, poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
    3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (DZ. U. z 2021, poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
    7.1. Ofertę w postaci Formularza ofertowego  (Załącznik nr 1 do Rozeznania rynku).
    7.2. Karta katalogowa oferowanego przedmiotu zamówienia.
    7.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania, należy dołączyć następujące dokumenty:
        - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    7.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo jest składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

8. Kryteria oceny ofert
    1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:
        Cena 100%
    a) Cena ofertowa, to cena brutto i powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost, jak również nie ujęte a niezbędne do wykonania zadania, w tym między innymi: koszty transportu, rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podatek VAT i inne koszty związane z wykonaniem zamówienia.

9. Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawach merytorycznych jest: Andrzej Karczewski e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć , w sprawach formalnych: Alicja Waszkiewicz e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

10. Sposób przygotowania zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, przekazać w formie: osobiście, poprzez złożenie w pok. nr 1 - Sekretariat BPN lub drogą pocztową/faksem/mailem na adres: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, nr faksu (85) 682 9716, e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć z dopiskiem „Rozwijarka do balotów bez wirnika BPBU" nie później niż do dnia 14.11.2022 r., do godziny 12:00.

11. Klauzula informacyjna RODO
     Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s.1) - dalej RODO informuję, że:
     1) Jeżeli jest Pani/Pan osobą fizyczną ubiegającą się o udział w zamówieniu publicznym pn.  Dostawa fabrycznie nowej rozwijarki do balotów bez wirnika BPBU, z możliwością regulacji prędkości rozwijania, z rozwijaniem na lewą lub prawą stronę, łańcuch ocynkowany, łańcuch zabezpieczony w kanale prowadzącym, mocowanie kombi - TUZ + EURO, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych- dalej „ustawa Pzp" na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art.6 ust.1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie strony, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz na podstawie art.6 ust.1 lit c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym w związku z art.44 ust.4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r.,poz. 1634 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 164).
     2) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia jest Białowieski Park Narodowy w Białowieży reprezentowany przez Dyrektora Parku, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża.
     3) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez pocztę elektroniczną: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć lub pisząc na adres naszego podmiotu wskazany powyżej z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych".
     4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą  instytucje upoważnione na mocy przepisów prawa, w tym podmioty realizujące badania ewaluacyjne, kontrole i audyty a także osoby lub podmioty, którym w wyniku wypełnienia obowiązków prawnych administratora udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w związku
z zasadą jawności udzielania zamówień.
     5) Dane osobowe z postępowania będą przechowywane zgodnie z § 15 ust. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł  przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy będzie przekraczał 4 lata przez cały czas trwania umowy. Dane osobowe pozyskane w ramach realizacji umowy będą przechowywane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z zawartą umową.
     6) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy. Konsekwencją nie podania wymaganych danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu, a co za tym idzie zawarcia umowy o realizację zamówienia.
     7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
     8) Posiada Pani/Pan:
        a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących i sporządzania z nich kopii;
        b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,  nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
        c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art.18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
        d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
     9) Nie przysługuje Pani/Panu:
        a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),d),e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
        b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
        c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowania i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

13. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia zarówno przed, jak i po otwarciu ofert.                                         

14. Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy wg Załącznika nr 2 do Rozeznania rynku, niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia postępowania.

 

* niepotrzebne skreślić

Załączniki:

1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2) Załącznik nr 2 - Wzór umowy

Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży do zawarcia umowy.




 

Białowieża, dnia 02.11.2022 r.

Nr sprawy: GAB.WET.26.5.2022

OGŁOSZENIE

1. Białowieski Park Narodowy w Białowieży informuje, że w postępowaniu ogłoszonym w dniu 18.10.2022 r. na stronie internetowej BPN oraz w Bazie Konkurencyjności pod nr 2022-19784-130613, dotyczącym dostawy leków do Białowieskiego Parku Narodowego wybrano następującą ofertę:

MEDiVET S.A., ul. Szkolna 17, 63-100 Śrem
Cena oferty brutto za zadanie 1 - 14 620,33 zł
Cena oferty brutto za zadanie 2 - 651,20 zł

2. W terminie składania ofert, tj. do dnia 26.10.2022 r., do godziny 15:00 do udziału w postępowaniu przystąpiło dwóch Wykonawców.

3. Punktacja jaką uzyskały złożone oferty w postępowaniu przedstawia poniższa tabela:

 

L.p.

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Zadanie nr 1

Kryterium oceny ofert - cena 100%

Zadanie nr 2

Kryterium oceny ofert - cena 100%

1.

MEDiVET S.A.

ul. Szkolna 17,
63-100 Śrem

14 620,33 zł brutto -
100 pkt

651,20 zł brutto -
100 pkt

2.

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Farmaceutyczno Weterynaryjnego
CENTROWET Sp. z o.o.

ul. Zwycięstwa 26D,
15-703 Białystok

-

884,71 zł brutto -
73,61 pkt

 

4. Wybrana powyżej oferta spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego określone w treści Rozeznania rynku.

5. Niniejszą informację zamieszczono na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej Zamawiającego oraz w Bazie Konkurencyjności.



 


 
  • Polish
  • English
home